2010-11-21

I could fall in love on a sunday.
godkväll sverige. god(snart)morgon måndag. fast denna måndag ska bli rolig. jag ska börja min VFU nu denna måndag och det ska bli SÅ skönt att slippa åka till gävle. utan hem till kära årsunda!

idag känns som en gryyymt lång dag. har snart hunnit färdigt med min inlämningsuppgift som ska vara inlämnad före klockan 00. gasch vad tråkigt med uppgifter. men men, livet på en pinne. eller livet på en högskola? kom precis hem till tulegatan, såg på min gröna vägg i köket och är nöjd. bra val carolin - ialf i kvällsmörkret. har spenderat min helg hemma i årsunda med gott sällskap hela helgen. vänner är bra, väldigt bra. en mysig helg. fredag hade vi middag hemma i åkra 5 trötta tjejer, som tidigare nämt. igår hade hanna & jag myskväll i sjövik och idag har vi även varit på innebandy. en promenad i skogen både idag och igår. innebandyn slutade bra och även gossipgirl. nu tillbaka till den jäkla texten. godkväll.

PS. ANNIE BLEV CHAMPION IDAG
- bara en sån sak !!!!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar