2010-11-14

söndag och helgen sprang ikapp mig, liksom förbi med stormsteg. nu sitter jag på tulegatan och funderar på allt jag borde göra imorgon. allt som jag nog inte kommer göra och det som jag faktiskt kommer ta mig ann. helgen har bjudit på lugn. men en söndag i mer fart. show i falun, svårt att hitta dit. men vi hittade hem igen med en förstacerts-hund vid namn Annie. inte illa, annars gick det väl inte så faslansfullt bra, men ynglingarna skötte sig. tycker jag själv.

IMORGON ÄR JAG SKOLFRI.

IKVÄLL ÄR JAG TANKSPRIDD.
tydligt är det att kärleken kan brinna på olika vis. ibland på så konstiga vis att man knappt kan förstå varför den ens finns där? med tanke på att man inte blir av med den än fast det kanske vore bäst. sen finns det gammal kärlek i samma typ. nyfunnen, rostig eller en sån som varar för evigt. det är vackert med kärlek. men ibland kan man önska sig fler lyckliga slut.

jag kommer nog aldrig sluta hoppas.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar