2010-12-21

helgen var underbar dock med lite sömn. vad nykter på fest och hade roligt (!) sen drog jag och älskade mamma till stockholm, Stora Stockholm och nej jag kommer aldrig kalla denna tillställning för något annat, ni kan döpa den till vad ni vill. själva resultaten blev väl inte så mycket mer än okej. men helger var riktigt rolig, Annie och Märta har varit duktiga. vi fick bo hos Barbro, underbara Barbro. Middag på restaurang och sen somnade vi gött. Alma & Cissi kom till stockholm under eftermiddagen och Kråkis var väldigt trött när vi käkade.

Söndagen ställde cissi och Algot fick sitt första cert - på sin första utställning. Duktiga var dom, duktig var även Siv. hemfärden sov jag halva vägen, sen fick jag köra i snöovädret, att köra på vintern är inte min grej. Men vi kom hem till slut och jag möttes av mina två favoriter.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar