2011-01-26

får sluta upp med att kasta mitt hjärta på närmsta möjliga. sånna dumheter kan man inte hålla på med.

imorgon börjar skolan! på riktigt igen. ska bli sköjj. helt otroligt att jag säger det men faktiskt så känns det som så. kommer ju förmodligen ha andra känslor om saken imorgon klockan tidigt när jag lär kliva upp. får en liten sovmorgon då långöronen är i Åkra. sjukt hur knäpp man blir av att vara ensam i lägenheten, letar efter hundarna hela tiden. aa , man känner sig ganska fånig när man inte sätter ner fötterna där Bodil brukar ligga eller kollar bakom sig varför dom inte kommer rusande när jag går till ett annat rum. crazzy!

träningen blev inställd pga detta väder. VAAARFÖÖÖR VARFÖÖÖR? varför lär det vara så kallt utomhouse fööör? näe, urk. skulle gärna vilja ha hawaii-klimat i sverige(ialf årsunda-sandviken-gävle). så kunna man åka till vintern sen om jag ville. vore det inte toppen på *i:t ? jag vet att de heter pricken över i:t ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar