2011-01-17

helt jävla otroligt underbart. the tenta from hell is inlämnad. turen är ju i sig att jag ska bli svenska-fröken inte engelska. gha, nu är jag en fri kvinna igen. bära eller brista, meen just nu är det skönt. imorgon ska jag till skolan för en pappersinlämning av tentan (tydligen räcker det inte med att skicka på Blackboard) suck. sen ska jag hem och sova för att orka städa på Tulegatan 27A. mmh GANSKA stökigt efter en veckas sjukdom/tentaskrivande. mina hundar ska även dom få lite extra kärlek och en lång promenad på eftermiddagen. för det kan inte ha varit lätt att bo med mig denna vecka, det är en sak som är säker.

med tandvärk liksom öronvärk tar vi oss nu ut på en sista kvällspromenad (runt huset och vända-promenad) för att sedan krypa ner i sängen. tusen tack till alla som lånat ut böcker till mig denna vecka, ni är guld värda. Speciellt Tessa som fick lugn på min panik idag.

mallan och mej själv spenderade en innebandymatch på Jernvallen idag. Alba herrar skötte sig och vann, Malin och jag skötte oss och pratade av oss en del. fick även se fröken anderssons nya lya, supermysig! de blir bra det här!
med kärlek
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar