2011-01-04

kan allt förutom att sova just nu. pigg och tankespridd. typiskt också
klockan är ju faktiskt mitt i natten. men tydligen har jag vänt på mina dagar till nätter och det känns ju sådär lagomt kul. mitt nyårslöfte funkar inte heller. en del av den funkar från och med igår. jag har suttit och lyssnat på Backyard Babies ikväll och tänkt på gammalt. även på nytt, ni vet hur det blir ibland när tankarna flyger iväg?

om man säger en sak som man egentligen (tydligen) inte menar, varför säger man det då ifrån början? jag kanske kan omvända sanningen ibland om någon frågar om en tröja var snygg men mer än så tycker jag inte man ska förvränga sanningen på. kanske inte ens angående en tröja. så varför gör somliga detta? jag undrar.

jag vill ha Dregen i påskägg mamma.
faktiskt så gillar morsan Dregen
- bara en sån sak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar