2011-02-24

det kan låta som om jag är väldigt deprimerad och bitter. men ack det är ju bara för min kära blogg behandlas som nått sånt. ett ställe där jag kan skrika ut mina åsikter och "världsproblem". struntsaker som egentligen inte är värda att diskuteras ens. men just därför får även dom sitt ställe. för jag är ju en lycklig person. kanske inte just denna vecka. men för övrigt. man lär faktiskt få känna sig på minus somliga dagar. det är ju liksom som då man kan uppskatta domdär superduperdagarna.

idag blir jag tokig på facebook, eller snarare på allt folk som skriver. "finns på mobilen" eller "vad händer ikväll då?" jag tycker det är pinsamt. ALLA vet väl att ALLA har med sig sin mobil när man åker bort? eller? och frågan om vad som händer reflekterar bara i det faktum att jag inte har ett skit att göra ikväll, om ja ska vara riktigt elak så skulle ja säga att det låter som man inte har några vänner. aaah, as usual bara strunt. men känns skönt att få ur mig detta. än fast ingen jävel bör bry sig. för jag bryr mig egentligen heller inte mer än att jag blir lite irriterad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar