2011-02-22

gaaah. män pojkar och killar. ialf större delen av er, finns några få undantag som inte gör mig tokig. tokig på det sätt att jag vilja skrika rakt ut. dumheter från alla håll. den ena värre än den andra. jag kommer dö som yngmö, tråkig gammal ungmö. killing me softly ... men vad ska man göra? söndag till nu. känns som någon jävlas med mig. slår mig med en pinne. något lär jag ju ha gjort men kan någon säga vad?!

URK. jag behöver inte dethär. en brutalt ärlig, lite galen och förbannat rolig man - som älskar mig precis som jag är. för mycket att begära? dags att sluta tro på prinsen på den vita hästen. men i skitiga converse eller barfota i sommargräset då? lite romantiskt sådär som bara som säger det som så: carolin det är dej jag vill ha, bara dig. precis som du är. en sån som hade mig redan vid hallå. nu ska jag se klart på programmet på apparaten sen gå en sista promenad med hundarna. tillsist krypa ner i sängen sova gott och inte drömma om ett konstigt hus som liknar en läskig realityshow. godnatt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar