2011-02-08

goddag världen. idag ska vi fånga dagen, eller hur är de man säger? ah ska bli en bra sådann ialf. igår var inte så pjåkig den heller men sov typ till nu och det är inte riktigt okej. mini-me, aka lillasyster Andersson spenderade natten på min soffa. mysigt! men hon gnäller över att soffan är något obekväm att sova på - på den kan jag även faktiskt hålla med. ska ta tag i läsandet nu och plåga mig igenom dendär texten, imorgon ska jag åka till biblioteket och läsa barnböcker.. läsa och reflektera barnböcker. vuxet värre.

idag blir det en sväng hem till byn, hälsa på fam. Holmgren och nytillskottet ryktas det om. Luna verkar vara en sjukligt söt fyrbening! men mest vill jag nog pussa på världens bästa 4åring. har inte träffat barnet på mer än en vecka! hemskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar