2011-02-05

idag har kaffebryggan invigts på tulegatan. med direktiv från herr Brandebo. bjudit paret Liljegräs/Brandebo på kafferep. nu ska jag springa in i duschen och sen bege mig hem till mitt paradis. där hjärtat ligger som närmast. där själen har sitt hem. poetisk såhär på en lördag eftermiddag. idag skiter jag i sånt som annars skulle göra mig förvirrad. idag lever vi fullt ut. ska agera taxi för päronen och farbrorn med fru - dom ska ut på dans!

själv tänkte jag glo på melodifestivalen med Mandy. kan känna att det rycker lite i party-ådran men ack, som tidigare nämnt idag när jag möttes av kommentaren: tredje kvällen irad nu. mitt svar var enkelt: ja tog tre dagar på en kväll förra helgen, därav lugnet denna helg.


myshundarna ligger här brevid och sover. ack vad jag älskar dem. för alltid er. för alltid min. för alltid oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar