2011-02-07

en härlig dag. söndag den 6 februari 2011. jag visste väl att 2011 hade lite att ge, här har vi ju beviset! grymt. dagen har spenderats med en lååång sovmorgon, taxi-carolin var i farten igår när päronen hade sin partykväll. sov väl sådär till halv 12 idag och det var verkligen skönt. i min skön sköna säng. skönt är det även att mina sambo's tycks gilla det här med sovmorgon, inte ens ett enda gnäll från deras sida. gullehundarna.

efter uppvakningen, som tog sin tid - åkte vi hem till Årsunda och paradiset. promenader på sjön i det vackra vädret och trevligt sällskap av vänner liksom familj. supergod mat som gjorde en annan proppmätt och fixande't av vår kära hemsida. jo jag börjar bli ganska nöjd med mitt upplägg. äntligen börjar det bli lite ordning. en kväll i soffan med sambo'sen och en kvällspromenad runt tulegatan. nu tackar vi för oss och stänger fabriken, synd bara att man har vänt på dygnet så förbannat.. nej nu ska jag lura mig själv till att somna - hörs. godnatt "sverige din jävel, jag älskar din stil!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar