2009-11-19

gick upp halv 9, så sjukt trött med tanke på att jag inte kunna somna igår heller.. men men, vad ska man göra. tog mig frukost och la i en tvättmaskin. sen låg jag nere och kollade tv lite, hade ut hundarna som vanligt och ja bara var. sen begav jag mig upp till min säng, satt vid datorn ganska länge. sen somnade jag vid 11 och sov tills erik ringde och väckte mig runt klockan ett. hämtade honom och johan i sandviken och sen dess har jag varit hemma hos herr andersson. mycket fint hade han köpet och även till mig ! ett par converse-skor och bodylotion. snäll han den där grabben. ganska trött var han, vilket vi kan förstå efter att varit vaken ett dygn.

nu ska jag fortsätta se Singing Bee och sen kanske jag somnar tidigt idag (hoppas) för jag är ju faktiskt lite trött! imorgon ska jag trimma en cocker-hane. spännande

på återseende
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar