2009-11-18

sisådär. nu har vi haft BH:party och jag blev en BH rikare - tack vare världens bästa mamma. en hel del fina underkläder samtidigt som det var en del mer för äldre kvinnor, så att säga. och man trodde ju inte nån gång att man skulla äga en bh i storleken 75E!? omg. nog för att dessa "hängpösar" är i mina ögon medelstora, men va fan. 75E, det låter ju som om man hade ja, STOOOORA TUTTAR.

tuttar tuttar tuttar överallt.

ikväll hoppas jag på att kunna somna före klockan 1. ganska drygt nu när jag vänt på dygnen. man vill ju inte ligga vaken halva natten. inte jag ialf. nu är det bara 7 dagar och 9 timmar kvar ungefär, tills vi sitter där på pöanet mot värmen och en brunare, något snyggare carolin. ska bli härligt.

se för er själva: http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2009&m=nov&d=26&h=7&mi=30&t=Egyptenresa&yn=Carolin&c=bl&mc=4
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar