2009-11-23

godkväll sverige. nu ligger jag här i min underbart sköna säng och ser lite halvt på GLADIATOR - en film som man sett ett flertal gånger. men som endå är lika bra varje gång. förutom när dom "slåss" de vill säga, är ju inte så mkt för de jag. ahja, dagen har gått i sin vanliga takt, sovit lite med tanke på att jag inte kunna somna igår, somnade väl klockan 1. sen väckte wilma mig klockan 7 imorse tror jag, gick i sömnen kändes det som. men höll mig vaken i någon timme, åt frukost som bestod av en macka. undra vad vi kommer få för frukost i utriket, säkert MASSOR, jag gillar ju frukost - om någon annan gör den till mig *

har tvättat tre maskiner idag, kunna ha hunnit mer som mamma sa. men va tusan. har även på börjat att ordna min Ipod. lägger in lite ny musik så man kan ha någe härligt i lurarna när man solar. underbart!

som sagt gladiatorn är en grym film.
- om inte, kan du krypa ner i det skithålet du kom från.

annars då`? mamma gjorde supergod mat. efterrätt där till. så nu rullar man fram. kanske inte riktigt bildligt sagt. tusan snart är det jul också, älskar julen. faktiskt älskar jag den. tända ljus. mysigt. familj och släkt. förhoppningsvist - SNÖ. springa runt och försöka hitta på bra presenter som kanske inte är det roligaste, men att shoppa är ju alltid härligt!
imorgon ska jag och elin ta en promenad vid 9, sen ska vi åka in till sandviken för att besikta hennes bil. spännande - eftersom jag aldrig varit med på de. mamma besiktade ju min bil - våga inte åka till gävle. ahja. sen ska vi kanske åka till valbo eller ja får se. en sak som är säkert är att vi ska sola i vilket fall


med kärlek
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar