2009-11-23

godmorgon, eller ja. har varit uppe sedan 7 egentligen. har påbörjat ännu en dag utav tvättande innan vår egypten-resa. som faktiskt det bara är 2 dagar och 21 timmar kvar till. shit vad tiden går fort. även helgen gick fort. ´

igår kom elin och marie hit för att lämna min Ipod-sladd och äntligen hade bebisen kommit! Vilgot, söt som tusan - för självklart hade dom redan fått bilder trots att dom inte sett barnet ännu. saken är den JAG VILL OCKSÅ HA ETT STORESYSKON som får en bebis! men eftersom jag själv är just detta storesyskon i denna familj , lär det vänta.

pussa min kille inatt när han drog
till jobbet, vi ses väl om 11 dagar.

idag ska jag nog se till att ha mina tankar på tvätten och att kanske leta på en resväska så man kan få lite ordning. eller? jo så får det bli. apropå inget - gud vilka konstiga drömmar jag infinner mig i på morgonkvisten.

ha en bra dag
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar