2009-11-25

min gud vilken dag det har varit! en hel del saker har hänt. vaknade, åt frukost, klippte min hund i foten (hon reagerade inte ens) men BLÖDDE, gick en promenad med mina hundar, böt om, åkte till ica och hämtade sofie, körde henne till valbo med cindy, åkte till köpis, köpte skor, köpte nessesär. köpte två linnen till mig och syrran, köpte lite mer småsaker, fikade med malin, tog en runda på köpis med malin, åkte för att hämta sofie och en nytrimmad fin cindy och sen åkte vi hem!

väl hemma började jag packa ihop hundarnas saker - sen åkte vi till mormor och morfar där wilma bor nu tills vi kommer hem från utrikesresan. sen åkte jag till min svärmor och hon beställde lite grejer som vi ska köpa på flyget och vidare mot sandviken. till min kära sara och hennes erik där fröken Bodil ska vistas tills jag hämtar henne nästa vecka. alltid lika svårt att läna ifrån sig mina älskade. men om en vecka ser jag dem igen, en vecka är ju faktiskt bara 7 dagar.

påvägen hem stannade jag på statoil och träffade världens bästa lars & patrik. köpte mig någon tidning och skrattade lite smått åt en farmor/mormor och hennes barnbarn som stod framför mig i kön. ahja, lättroad. sen väl hemma har jag sprungit runt samt kollar på Gray's. innan jag tog mig en dusch och packat ihop det sista av allt jag ska ha med mig (I HOPE)


mina ben gör ont, ungefär som växtvärk?
ska försöka sova alldeles strax. försöka kan man ju alltid
till alla er som jag älskar , ses om en vecka och tills dess
SE TILL ATT VI HAR FÅTT LITE SNÖ.
min enda önskan av detta land just nu

med kärlek
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar