2009-12-04

välkommen till kylan. men ack vad jag älskar att vara hemma! till och med en gnytta snö eller i vilket fall något vitt och kallt ligger klistrat mot marken. underbart men kallt. en bra vecka i värmen har det varit - har nog längtat hem mindre än vad jag någonsin gjort på någon utrikes-resa. härligt väder, slapp vid poolen, snorkling och mycket mer. lite brunare och lite gladare.

nu är batteriet laddat och jag ser
fram emot den svenska julen, min favorittid.

pappa kom och hämtade oss på Arlanda igår och tog oss hem. med ett stopp på MAX i uppsala. och väl hemma fick vi världens bästa välkommnande - av hundarna. wilma skrek rakt ut och snodde runt, runt i full fart. alla var som tokiga och visade väldigt väl att vi varit saknade.
nu ska jag snart ta på mig lite kläder och åka till sandviken, till min bäste vän och hämta min andra vovve.

gud vad jag älskar mitt hemma!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar