2009-12-18

det är för sent
utan att man tidigare sagt att något är fel.
utan att man ens försöker göra något åt det.
nej det är bara FÖR SENT.

idiot. du är en idiot.
ja så känner jag, MEN jag har många andra ord som jag också känner. 6 månader helt i onödan, så sa du. du kanske inte mena det - men så sa du.

ja trodde jag hade gråtit
tillräckligt, men tydligen inte.
nu kan jag inte sluta
jag älskar ju dig. eller ska vi säga älskade
för jag kan inte älska någon som inte vill ha mig.

jag sa heller inget rakt ut
jag sa för lite.
jag är en fegis, men det är också du!

ja bortsåg från att du tyckte mina
älskade hundar var äckliga, dryga och inget att ha.
vilket jag ångrar så förbannat mycket.
men det är det enda jag ångrar.
/carolin

2 kommentarer:

  1. du är bäst min vän! jag finns här, vid din sida! jag lämnar dig aldrig & jag hjälper dig, även om det är svårt just nu! du är en fantastisk människa gumman, ta åt dig av det! jag älskar dig hjärtat, föralltid!

    SvaraRadera
  2. men älskade vän. du är värd någon om älskar, respekterar och accepterar dig och ditt liv.
    för du är helt UNDERBAR och de som inte ser det är inget att HA!

    SvaraRadera