2009-12-18

jaha, det var det. lika bra på ett sätt.
men samtidigt så jobbigt. hjärtat ligger utanpå nu

jaha och så skulle man jobba ikväll. inte alls sugen, men jag måste ju. för annars får jag väl inte jobba någe mer. men usch. som tur bara några få timmar. men vafan. usch. skulle vilja ligga kvar i sängen och kolla upp i taket. men det hjälper ju inget. inget hjälper nu.
jag skulle vilja krypa ihop och bli liten igen. sådär 5 år. krypa in i mammas famn och stanna där för evigt. då, när beskymmer som dessa inte fanns. men som sagt det hjälper ju inte, man lär ju försöka vara vuxen.


än fast man har världens bästa vänner, familj och ja kärlek i massor. så hjälper det inte just nu. eller det hjälper, men man är i sin egna värld där man fått reda att man inte duger för den man trodde älskade en mer än allt annat. den personen som betytt så grymt mycket, som nu inte vill ha mig.
snart kommer mamma hem från ICA då ska jag baka bullar, ska väl gå ner och lägga i en tvättmaskin innan hon kommer. egentligen skulle jag ju som sagt vilja ligga kvar här , men det hjälper ju inte någon.

broken
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar