2009-12-12

godkväll eller ska vi säga godnatt? jag säger inte så mycket utan njuter av studen då allt är lugnt. vad ska man säga, jag ber om sömn till dem i min omgivning. ikväll var den efterlängtade Idol-finalen och jag såg alla sex upprädanden av dessa härliga grabbar. jag lär erkänna att jag tycker det är ganska drygt med alla som skriver på facebook om Idol, därför skriver jag själv på min egen blogg om saken (dumt) men kortfattat så vill jag bara säga, erik är bäst. det är han, men Calle är den som sjungit sig in i mitt hjärta - vilket han gjorde redan i sommras när det hela började.

kortfattat som sagt. sovit har jag gjort mycket idag. eftersom jag var vaken hela natten. därför förstår jag vad som väntar i morgondagen eller snarare senare idag.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar