2009-12-10

uh. jag är på sånt där hemskt humör. på gränsen till gråt och skratt om varandra. skulle behöva lite kramar. men herrn är ju på hockey och innan han kommer hem till byn hinner ju jag börja jobba. japp en natt på vallgården väntas. ska sitta vak, hoppas på att det blir en lugn natt! men det återstår ju bara att se.

imorgon ska jag förhoppningsvist åka till valbo med fröken liljegräs och börja införskaffa mig lite julklappar. vad nu man ska köpa till sina kärate? men jag brukar oftast hitta på något. sen får man ju hoppas på att det duger. *


har laddat upp med lite tidningar om det nu
blir en lugn natt så man har något att göra!

är det bara så att de förrvirande
tankarna blir fler med åren ?
eller är det bara det att
vi tänker för mycket nu mer ?
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar