2009-12-13

hela kroppen gör ont och huvudet dunkar.
det känns som hjärtat faller sönder.
jag älskar dig. MEN just nu
gör det jävligt ont att älska.


varför är saker som dom är?
varför duger man inte?
man räcker liksom inte till.
denna helg vill jag glömma.
men det är omöjligt.


en väldigt lyckad dag i stockholm. märta fick sitt första cert och annie var även hon omtyckt. men faktum är ju att denna utställning gör man inte på en dag, vi skulla ha haft båda dagarna i huvudstaden. trevligt sällskap och en hel del skratt. tack för idag!

på tvn rullar The Holiday, bra film. i huvudet rullar tankarna och så många olika viljor. så mycket saker som man inte vill ska hända. så mycket buller och onödigheter.


allt jag vill är att jag ska duga, precis som jag är.
att det ska räcka. för dig att visa dig stolt över oss.
att även världen kan få se.
MEN DET ÄR JU TYDLIGEN FÖR MYCKET ATT BEGÄRA?



usch ..
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar