2009-12-14

idag har jag varit till Åke & Mattias Uppman, fixat ryggen. Mör men det känns mycket bättre just nu. sen har jag inte gjort mycket. sovit lite eftersom jag knappt kunna sova något inatt. jobbigt men sant. ja, mycket som är jobbigt nu. men det är ju inte bara för mig det är jobbigt heller. jag skulle vilja försvinna och slippa allt som känns jobbigt. att det kan vara som man vill det ska vara - bra.




nu på eftermiddagen/kvällern har mamma och jag varit fram till dagis och kollat på vår älskade lillunges lucia firande. väldigt fint och väldigt många duktiga ungar - och som dom sjöng! ja, riktigt fint som sagt.


men jag vill inget. jag vill inte bestäma nått.
jag vill inte. jag hatar det här.
jag vill ha dig nu som jag hade dig förut
jag vill spola tillbaka tiden. göra på annat sätt.
jag älskar dig.

uppriven & förtvivlad
/carolin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar