2009-12-21

phu suck och stånk. jag förstår inte något. men vill inte vara dum heller. men just nu gör det inget bättre, bara för att lossas att allt är bra. såret lär läka, såren lär bli ärr så jag kan vara din vän. jag vill alltid vara din vän

idag har jag försökt mig på att gå upp tidigt (tidigare) och göra något av dagen. jag har lyckats ganska bra, och bättre lär jag bli på det. ligga här i min säng gör inget bättre. så jag tror minsann att jag ska göra mitt något sega liv mer aktivt. jag erkänner jag är en lat människa. som uppskattar sömn i mängder och lär tvingas att träna. men jag ska försöka göra en förbättring.

började dagen med besök hos amanda & daniel för att se deras supersöta lille katt - Animal, väldigt busig en må jag säga! men ack så söt. sen blev det en snabb frukost på Lasses. därefter körde jag Mandy till bussen och själv drog jag mig mot Valbo. jag tror mig veta att jag har fått ihop alla de julklappar jag letat efter och nu kan jag koppla av. förutom en present som jag själv ska "pyssla ihop" men det lär jag väl hinna. tänk att julen är nog min bästa högtid. trots allt börjar jag nu känna lite julstämning och glädje för julen.


jag förstår inte mycket. jag känner mig hjälplös. och jag förstår inte hur du vill att det ska vara. jag vill inte dig något illa. du betyder för mycket för det.

jag levde i något jag trodde var självklart och jag blundade för alla problem. hade jag sagt något då, så hade kanske allt varit annorlunda. kanske både du och jag. man lär sig av sina misstag. det enda jag vill är att förstå.

imorgon väntar förmiddags-jobb. som tur brukar det gå fort. 7.30-13.30. helt okej, men jag vet en som kommer däcka klockan 2 imorgon. en som inte är van att jobba, jo en som jag.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar