2010-01-19

en sak är säker och det är att man kan inte ändra på saker som hänt. än hur mycket man vill och än hur mycket annat man skulle kunna offra för att det inte skulla ha hänt. vänner som längre inte finns, händelser som förstört och andra hemska saker som hänt. man kan inte ändra på det, det funkar ju inte så.

idag har jag städat mitt rum och toaletten. blev nyss klar och nu är jag helt slut. ska bege mig ut på en promenad om ett tag. men just nu har jag ingen ork. så sjukt skönt med ett rent rum och speciellt rena sängkläder - alltid lika underbart. senare ska jag åka och träna med hanna, vet inte alls vad som väntar mendet återstår ju att se. blev väldigt sugen på att spela innebandy igen. när man igår tog sig till jernvallen (där har man ju inte varit någe de senaste dagarna...) för att se korpen-innebandy kundvagnarna mot färnbopojkar. tyvärr vann färnbo och vi fick åka hem med förlust men va tusan! det är ju bara fjollboll.
nej nu ska jag vila mig lite..

det är orättvist när du gör sådär.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar