2010-01-18

godmorgon. en bra helg har det varit. trots att ryggen och rumpan har fått lida efter många timmar på jernvallens skithårda bänkar. även en resa till västerrås hann vi med, för att se Irons valpar. väldigt fina och som ALLA valpar är - supersöta.

vaknade 9, men låg kvar i 20 minuter och sen klev jag upp. sedan dess har jag både soterat och lagt i ny tvätt, samt damsugit alla rum här nere. nu är jag trött.. men snart kommer Alma och livar upp stämningen lite!


bodil löper och hon är helt knasig (som alla löptikar) hon "älskar" alla och flörtar med allt på fyra ben. jag förstår att dom andra hundarna tycker det är sjukt drygt och blir förbannad på henne. men men. wilma fick följa med mig och mamma till västerrås igår och var väldigt nöjd med det. bara man får vara med är det okej! idag ska jag nog ta mig en titt på gamlingens öron och så. hon har börjat klia sig så värst igen...

ikväll ska jag och mallan se på innebandy, korpen.
derby. årsunda-färnbo tror jag det var.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar