2010-01-13

hur orkar jag bry mig?! VARFÖR?
det spelar ju egentligen ingen jävla roll.
varför ska jag må dåligt över detta, om jag
tror eller inte tror.
det hjälper ju inget. och vad skulle ni
själv tycka och tänka?
jag skiter i allt detta nu.
faktiskt rann det av lika fort som jag
blev sådär förbaskat förbannad.
jag har nog gråtit alla tårar nu.
det finns nog inga kvar

jag blir ledsen över är att du blev ledsen. men man lär ju fråga och man lär ju få smälta allt. och faktum är att jag får lite panik. saker jag inte vill tro, men måste få reda på. saker som bara är så sjukt förtvivlat hemskt att jag skulle kunna lägga mig på golvet och skrika tills jag tappar andan. för sånna saker gör man inte!
jag tror inget, förän jag har bevis. och sånt här kan man inte få bevis på.

det spelar ju ingen roll. jag är ju på botten redan, så man kankse ska ta skit nu istället när man är påväg upp. så "bring it on".
jag har redan fått en spricka genom
mitt hjärta, MEN jag behöver inte en till !
/carolin

3 kommentarer:

  1. Jag älskar dig så mycket önskar att jag kunna ta lite av din sorg men jag vet också att du måste igenom det här.
    Du ska se att en dag hittar du den som älskar dig lika mycke som din familj älskar dig.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Älskade vän, ibland är pappor bra och i detta fall har min far rätt.
    "Man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins". Jag håller med din mamma ovanför, du kommer ta dig igenom detta och du kommer hitta din prins! Håll i tjejen. Jag älskar dig min väl.
    massor av kramar Elin freijd

    SvaraRadera
  3. gumman du kommer klara det här, vi klarar det tillsammans! när du känner dig ensam, när du behöver någon och när du tycker allt är jobbigt så ska du veta att jag ALLTID finns här för dig, du kan luta dig mot mig! det kommer ta sin tid, men du kommer att komma över det och jag ska hjälpa dig och finnas vid din sida! men det måste få göra ont och det måste få ta tid tyvärr!

    men du har din familj/vänner som finns här för dig, som verkligen bryr sig om dig och vill att du ska må bra! vi finns alltid kvar för dig! du är en sån fin tjej som jag tycker så himla mycket om! du är en sån vän som alltid stått vid min sida och jag kommer alltid göra desamma för dig! för vad vore jag utan dig? vem skulle jag öppna mig för om inte till dig? du är TOPPEN, en sån vän som alla skulle ha :)

    JAG ÄLSKAR DIG MIN VÄN, FÖRALLTID!
    massa kärlek, din malin!

    SvaraRadera