2010-01-14

vilken lättnad. plötsligt fall en stor bit bort.
halelulja.
nu mår jag bättre, mycket bättre. jag bryr mig inte lika mycket och det känns bra. jag kan leva med mig själv och den jag har blivit. ensamt kanske inte är så farligt. om vi nu ska kalla det så ensamt?

världens bästa camilla fyller år idag och det firades med höga röster och massa bus. alltså precis som vanligt när familjen "olsson" samlas för kalas. fika. tv-spel. prat och en hel del mer. käre moster har hittat ett mönster till tröjan hon ska sticka åt mig. den kommer bli super-fin!

jag har i vilket fall världens bästa släkt.
skönt att umgås med dom som gör mig till mig. jag älskar dom! och det bästa med det hela är - dom är mina. precis som jag vill ha dom. allihopa. hela högen.

fick även höra något sorgset idag, men man lär tänka
på det som så att det lär bli bra igen. det finns inge annat. under tiden tills det blir bra lär man finnas
för varandra!


med kärlek
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar