2010-02-24

klockan är 15.17 och det är onsdag. jag har sovit rätt mycket med tanke på att jag ska ut och jobba natt. väldigt skönt att få jobba en natt ialf denna månad ! så idag händer inte mycket. körde min lillasyster till skolan. sen hem och så slocknade jag på sängen. guuu vilka tokiga drömmar som flög runt i skallen på mig! sen vaknar man och funderar om man har drömt eller om de har hänt?

nu ser även min sista av de fiskar ja köpte först lite sjuklig ut. har gett dom medecin , men de tycks inte hjälpa. suck. firrarna gillar nog inte att bo i Åkra.

hoppas väl på att få sova lite till mer mot kvällern så man är tipp-topp inatt. klarade av att vara vaken till 2 inatt, men ja.
torsdagen kommer bli en sjukligt händelserik dag,
med mycket flängande hit och dit! så jäkla taggad !
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar