2010-02-22


nej jag kan inte släppa det. men ja, blir så jävla ledsen och besviken. sak samma. som tur finns de många människor som gör en göö-glad!

tänka sig att jag far till min kära jennie i helgen, på torsdag snarare . även att jag ska införskaffa mig min första tatuering någonsin. sjukt spännande! detta kommer bli en toppenvecka :) man får hoppas på att tågen börjar rulla som vanligt igen så jag slipper vara inlåst i en vagn i flera timmar. men det är de värt , bara ja får umgås med min jempa. som sagt - spännande. en annan som aldrig åkt tåg själv heller. haha hu ska de gå?


nu ska jag ge mig själv ett försök att sova. men att det händer, är väl lika troligt som att jag ska bli miljonär imorgon. inte alls alltså. nepp. så mycket mer har jag icke att tillägga. förutom att vad jag trodde skulle bli en tråkig dag, blev en dag med många ljusa stunder samt ett rent rum!
inte illa. godnatt sverige.
nu ska Åkra få sin skönhets sömn


alma holmgren är världens bästa unge!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar