2010-02-16

tokig helg. med förväntansfull lördag, då melodifestivalen chockerade både mig och mina medmänniskor. riktigt bra jobbat där sandviken, än fast "hur mycket kommer inte det här kosta då tror dom" och "förbaskade skrytmånsar" så klarade ni det galant. lite småkär i Molly's kille Erid Saade, som härmed vunnit sveriges hjärta och tagit schlager-uppträdandet till en helt ny nivå!
synd tyckte jag dock det var att Hanna inte gick vidare, ja menar - vågar man visa hela härligheten i princip för svenska folket och även ge en show som hette duga - då förtjärnar man sig en chans vidare! jag tyckte hon var grym, hon hade en grym låt. men nog om schlager-fjoll.

jag tror jag gått och blivit lite tokig. men det kanske hör till. idag har jag i vilket fall blivit pimpad av "åsis". han kanske inte förstår att jag driver med honom angående min bluffande surighet och jag älskar när jag äntligen kan ge tillbaka lite med "att straffa honom", men så länge man kan retas lite så trivs man ju! inget elakt menat utan enbart med kärlek.

storstädning har hållt rum här , en trappa upp på långängsvägen 60. sjuktligt hur mycket saker jag har i detta lilla lilla jäkla rum. allt från löshår(låter jävligt äckligt!) till skruvmejslar som av någon anledning aldrig kommit tillbaka till sin plats- garaget. ett hujeda mig jobb som inte ännu är till fullo utrett, men på god väg. jag har ju äntligen letat fram min säng igen och krypit ner. klockan ser ut att vara läggdags och det lär man väl endå tycka när hon slår om till 01.28 alldeles strax.

mycket babbel och lite verkstad. nu säger jag godnatt
för nu får det vara nog.
jag ska inte säga det, inte ens tänka det. för då faller jag dit igen
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar