2010-03-02



efter en toppenhelg och en måndag som jag i princip sov mig igenom. så sitter jag här hemma och har kommit in i min" vardag". fast det är ju ingen vardag egentligen , både mamma och clara har ju sportlov. åh idag åkte syrran till fjällen med familjen 2.

helgen var som sagt underbar och det var så härligt att få vara med jennie, på något konstigt vis så kändes det som hemma. men det tror jag var för att ja var med jennie, hon får mig att trivas. en "lugn" fredag blev allt annat än lugn och lördagen lika så. väldigt roligt, och när söndagen kom intog vi paltkoma och bara degade, tills vi tog bussen till stan och mitt tåg tog mig hem mot gävle. luleå var riktigt härligt, men hemma är ju alltid bäst. kändes skönt när mamma, wilma & bodil kom för att hämta mig. OCH SHIT vad vi har ätit hela helgen.. haha

jag vill . jag vill.
att någon ska komma, ge mig svaga knän och visa sig vara den för mig. men samtidigt , vill jag verkligen det? varför skulle man inte vilja det? vem vill inte det?
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar