2010-03-10


för dom.

jag lär bara upplysa er människor som inte visste det redan hur grymt bra Melissa Horn är, ja ja. "hon har jag ju lyssnat på i evigheter" kanske vissa tänker, men ja. jag med typ, sen i höstas ialf. hon har det där lilla som träffar rakt in i hjärtat på mig, precis som Lars. hennes röst är underbar även. en för sig.
lyssna här, två favoriter i ett. inte illa!

en kväll som denna har inte gett mycket. eller jo, en hel del funderingar och en & en annan humörs-svängning. ja ber om ursäkt, speciellt till dem ja bor med. som lär stå ut med mig. men jupp, alla har sina stunder. ljusa som mörka.. OJ ja kom på att ja glömt berätta om min underbara älskade lill-lill som änteligen fått sig sitt körkort. mäktigt bra gjort! åter igen säger jag grattis, hennes sms kom som ett lycko-brev igår och ja for upp ur min säng där ja låg och såg på tv och klagade över min huvudvärk igår.

förbaskade hosta som aldrig vill släppa sig från mitt. men men. ja har ju klarat mig bra länge nu, utan förskylning eller anda sjukligheter. för hjärtesorg är väl ingen sjukdom?


imorgon ska få bli en bra dag.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar