2010-03-20

godkväll alla kära. mycket och lite har hänt sedan jag sist skrev om min systers något otänkande i onsdags. dagen idag har varit en bra dag trots att den har varit lite dryg - men synden straffar sig själv och för att citera min kära kusin : FULL SOM EN KASTRULL, är kanske orden som beskriver min gårdag som bäst. men dock väldigt trevligt var det. det hela började med att kära malin andersson kom och hämtade upp mig, vi mötte upp amanda vid Enen och sen vidare till Henke, som faktiskt har en av de snyggaste lägenheter jag varit in i någonsin. riktigt fin och som brandebo tydligen skulle säga : "lägenheten är så fräsch så man kan ju äta från toalettgolvet". klockrent!
senare blev det promenaden och vår allas heders värd mattias larsson bjöd på fest. en fest som varade natten lång skulle ja kunna tro, men vid klockan 3 någongång -åkte vi hem mot årsunda. trevligt trevligt. TACK för skjusen stoffe/elin! och som turen är - ingen bakfylla. vilket var en väldans tur för idag väntades utställning i Högbo ridhus och SOM vi gjorde den utställningen.

Iron blev bästa hane med sitt första Cert - VÄÄÄLDIGT bra där för er som kanske inte förstår detta hund-snack. Så vi är lyckliga, liksom ett Ck på Doris och BIM veteran på Märtan. Annie fick däremot problem med svansen och vi strök henne. Harry fick en 2a, lite orättvist. Men som de flesta hanhundar vid 11 månder växer han åt alla håll och kanter.
kvällern har spenderats hemma och jag har städat mitt rum en aning. Ingen större insatts, med tanke på hur trött jag är. Busat och myst med älsklingshundarna liksom halvsovit mig genom en hockeymatch där kära Brynäs tog hem segern - viktigt. Usch för Djurgården! OM NÅTT

så mycket mer
har jag inte att säga
men men - med kärlek
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar