2010-03-17

jag älskar min lillasyster , MEN idag ligger hon på väldigt mycket minus...

igårkväll sa jag snällt med bestämt ifrån att köra in henne till skolan klockan nio denna morgon, anledningen till detta är för att jag behövde sova inför natten. då jag nu ska jobba (HALELULJA!) vilket jag sa högt och tydligt igår kvälls framför både min lillasyster och mamma. men av någon viss anledning förstod tydligen inte denna unge detta. nej för tio i nio ringer hon i hysteri och väcker mig - TACK! sur som jag blev, liksom även klarvaken klev jag upp. nåväl efter att ha gått något varv runt i huset och gjort lite småsaker så kunna jag senare gå upp och lägga mig för att sova igen. VAD TROR NI INTE HÄNDER DÅ?? jo, ungefär en-två timmar senare... clara andersson ringer igen! denna gång svarade jag inte utan tröck av, MEN ytterligare en gång var jag klarvaken och de tog tid innan ja kunna somna om. jag förstår inte vad det var hon inte riktigt fattade?? och ja det lär jag väl aldrig förstå heller.

suck.. småsyskon är ljuvliga - när dom sover.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar