2010-03-07

i hate you söndag!

skön helg på sitt lilla vis. men lite besviken är jag på "partybrudarna" som i princip somnade innan vi hann ut på krogen så det blev alltså ingen krog. men , kanske bra de också. en god middag med finfint sällskap däremot. och jag sov skönt.
idag har varit en dålig dag. dumma dumma allt. som tur har jag kunna sova mig igenom kvällern/eftermiddan, efter att ha varit och tränat lite med hundarna på skolan. blivit biten i båda kinderna av min "storebror", samt hållt tummarna för min käre kusin och chefen som gav sig ann skidspåren i vasaloppet idag. dom lär vara lagomttrötta såhär nu på kvällern.


ja blir så arg för att jag låter mig tycka synd om mig själv.. blä blä. kärleksproblem och annat dumt folk man lär stå ut med. ja hur fan orkar man?


i fredags fyllde kära annica och sara år, och dagen idag är bästa amandas födelsedag. många födelsedagar här i mars. syster fyller ju hela 15bast den 15 mars, det är ganska sjukt. och ännu ett faktum på att ja är gammal som fan!



grattis på er tjejer! sofie blev med hon också, men hon får allt vänta tills maj innan systemet väntar!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar