2010-03-30


som ni ser , idag har jag skickat efter en SÅÅÅÅ snygg tischa! den ska jag ha när jag ska vara coool i fjällen nästa vecka. jag ber även till vädergudarna att stråla sol i massor över Björnriket från och med söndag-fredag. väldigt väldigt tacksam skulle jag bli om detta slår in.
btw. jag har slutat blitit på naglarna - igen. denna gång känns det mer som att segern är i mål och jag har nu inte rört naglarna på två veckor. ganska bra om jag får säga det själv.


nu ska jag invänta kvällerns 2 and a halv men. Det spelar ingen roll - jag kan se den serien om och om igen. lika roligt varje kväll.
/carolin

1 kommentar:

  1. Eva Boëthiusapril 01, 2010

    SNYGG!!! Jag ääälskar också 2½ men! :o))) Hoppas att ni får en härlig fjällsemester med mycket sol och skidåkning. Kramkramkraaam Eva

    SvaraRadera