2010-04-04

jag hade förträngt det tror jag. än fast jag har tänkt på dig idag och vi pratade om dig imorse. hade jag inte tankarna på att det var din födelsedag. vilken storasyster va.. jag har tidigare tänkt mycket på denna dag, din tjugondefödelsedag. vi fick uppleva den - men inte du? tillbaka till den där orättvisan som jag aldrig kommer ifrån. och som den drömmaren jag är, kan jag inte låta bli att tänka hur det hade varit.

du finns kvar. du finns här. men det räcker endå inte fullt ut. vi vill ha dig tillbaka. vår virvelvind, killen med ögonen som glittrade som stjärnorna. jag vill vara 10 år igen, bygga kojor och få tillbaka min HJÄLTE. min äldsta lillebror som alltid kommer vara yngst.

tusen tårar har fallit och tusen till lär komma.
du är pusselbiten som saknas.
3 april 1990- han kom, han såg - han segrade

älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar