2010-04-25

åh, jag vill ha riktig sommar nu! riktig på riktigt! det skulle inte sitta fel. fina dagar på stranden och vackert väder. grillkvällar och ett fullt(på flera sätt) strandbaden med trubadur! en resa till göteborg bör ju vara ett måste då det nu för tiden är tradition. ja, det skulle fasen inte vara fel alls.

gårdagen var en dag i full fart. från början till slut. en rolig dag som i största del spenderades i Västerås på utställning med mine käre. alma holmgren är helt klart världens bästa unge och gårdagens roligaste stund var nog endå när den lilla tre äpplen-höga filuren gav svar på tal. mamma frågade mig vilka jag skulle vara med igårkväll.och alma rappar i med hög och ljus röst.

mamma - vilka blir ni ikväll då?
jag - öh, ja ..
alma - JAG BLIR MED !!

hur kan man låta bli att skratta? omöjligt och mycket MYCKET roligare just där och då när det hände. annars var gårdagen mycket rolig även på kvällern , som jag spenderade med min gamle vän och beskyddare Malin Andersson. Vi sjöng, skrattade och drack oss genom kvällern. och som tur körde käre emil hem mig mitt i natta.
idag har jag inte gjort mycket mer än att lagt spår och spårat med hundarna med mamma och kerstin, liksom hämtat min bil i sandviken.

klart slut
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar