2010-04-23

ibland önskar jag att livet var lika lätt som en sång, en saga eller en bok. att det fick ett lyckligt slut och man fick leva i det i nu och evighet. men livet är ju inte så lätt, det är väl ingen glans i det hela om det skulle vara så lätt heller. men ibland kan man önska sig.

underbara älskade HANNA ÖBERG har gjort det igen - fixat mitt hår till det bättre och nu slipper jag 4 cm:ers utväxt och trassligt hår. inte illa, inte illa alls. lite skitprat och tv-tittande även hann vi med. körde min kära Andärs hem till åkra för att där mötas av ett KÅLSVART hus och ett antal ylande jyckar - ylande men glada jyckar. letade mig upp till mitt rum och min ficklampa (JA, jag är så mörkrädd att jag har en ficklampa på mitt rum och jag vet vart den står även) men efter att ha krypt ner i sängen och påbörjat ett spel av Harpan så slogs strömen igång igen. såg då att fiskarna var lite små hängiga så jag slog på bubblorna över natten så det blir lite mer syre i vattnet. det var väl allt jag har att säga. nu ska jag fortsätta lyssna till mina älskade hundars små snarkningar och sen somna själv förmodligen.

godnatt världen.
har du en famn för mig?
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar