2010-04-21

blä blä. jag lär vara "rasist", för blondiner gör mig riktigt tooookig. försöker sno pojkvänner gör vissa, är enbart ego är andra. jo alla har sina egna fel. men jag lär bara få ur mig detta innan jag exploderar. ingen vet endå vem jag pratar om så det är ju sak samma. och som jag sagt förut - ju äldre man blir ju fler idioter möter man.

idag har varit en bra dag. körde lillasyster till skolan, tankade och gjorde ombesiktning av ANDÄRS - godkänd - underbart! sen tog jag mig mot mitt kära dagis och dedär trollungarna som jag har saknat så! busade lite med barnen och fick höra saker som "tänk att du äntligen kom till vårt dagis igen" och "ska du stanna här nu?" - det värmer och det kan jag leva på länge. men jag lär säga att jag skulle bli överlycklig om dom ringde och behövde mig som vikare någon dag.

efter dagisbesöktet tog jag mig till ICA och köpte korv, bröd, räksallad och kladdkaka till mig och min sjuka mamma som låg hemma. kom hem och käkade korv sen tog jag mig första eftermiddags sömn på länge, GUU SÅ SKÖNT. vaknade från och till, drömde massor med konstigt även.
sen blev det käk igen och sen sno om till fotbollskläder och mot sandviken. riktigt roligt, men man skulle ju ha haft bättre kondis. men men, den lär väl komma när den vill. nu ligger jag här nyduschad och nyäten (kladdkaka!) trött och lite sliten.

det vackraste någon någonsin sagt till mig är:
När jag såg dig glömde jag mitt hus

- du är mitt hemma.
sen är det synd att jag inte vet
om han menade vad han sa.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar