2010-04-20


JAG SKULLE INTE SÄGA NEJ
TILL EN SOMMARDAG PÅ SJÖN!

hu, varför ska det vara så tråkigt? varför ska man behöva gå och vänta på att livet ska ta fart? nu vill jag ha sommar, få veta att jag kommer in på högskolan och kunna känna ett lugn. flytta hemifrån och bli vuxen.


men man lär väl vänta. hungrig är jag också, och göra mat själv är tråkigt även det. får väl ta mig en macka och invänta att pappa kommer hem igen. ska ta och ge hundarna mat ialf om en timme. hade det varit sommar hade man ju kunna hitta på något, jag känner just nu att jag till och med skulle kunna gått ner och fiska - jag som har förmågan att trötna ur väldigt fort när det gäller fiske. MEN till och med det skulle vara rogivande en tråkig kväll som denna! som tur räddar tvn mig ikväll.


/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar