2010-04-28

Godeftermiddag! Onsdag är dagen och dagen idag är en märklig dag - den är din. dom orden betyder mycket. just " dagen idag är en märklig dag - den är din". alla kanske inte förstår varför.

idag har jag jämnat till Wilma, eller snarare klippt till hennes öron. ett rakat öra och ett med lite hår. ser ganska roligt ut , men jag vill inte ta bort allt öronhår.. sen har jag tränat lite med hundarna, märta, wilma & bodil. sen har jag tvättat och sorterat tvätt. men det som fick igång min dag var när jag vaknade med blöta fötter för att sedan upptäcka att det var pink. Wilma hade pinkat på sig och sängen var blöt.. så både täcke och allt fick tvättas. även bäddmadrassen hänger ute på tork. inte så trevligt att vakna upp till.

jag lär lägga ut en bild snart på min hund. hon ser ut att ha varit med i ett knivslagsmål. helt galet mycket med stygn! men jag antar att det är smällar man får ta, när knölar ska bort.

I'm only asking you to love me.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar