2010-04-29


Ja jag sa ju att hon såg ut som en galning! men som tur och som jag redan viste har hon bra läk-kött, min lilla älskling. igår tillbringade vi kvällern på IP. dessförinnan gick jag en promenad med wilma och bodil. Bodil stackarn blir lite åtsidan puttad nu när wilma inte är så pigg. men igår fick hon sig en tillsnyggning så hon inte ser ut som en liten hårboll.

seriepremiär på IP och så jäkla skönt att få känna av lite sommarkänsla igen. herrarna skötte sig och tog hem matchen. sjukt mycket folk var det även.. bra de! men nästa gång ska jag komma i tid så man kan ta sig en bänk.

idag däremot blir det att städa skafferit och senare när mamma kommer hem ska vi åka till valbo. benskydd ska inhandlas och även ett par nya converse skulle ju inte sitta fel. MEN fattig som man är bör man ju inte slösa. men vafan! man lär ju få leva lite också. en vårjacka skulle jag haft även... suck - allt är ju så förbannat dyrt. men men. LIVET PÅ EN PINNE.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar