2010-04-12


bara för att jag älskar henne!
godkväll. nu har det skett och nu är det bara att vänta och se om det blir några hundungar eller ej. spännande siddu!

hata köra bil i mörker när mitt kukknä slutar funka och enbart gör ont. precis så känner jag! och ja, det finns inte bara något som heter KUKfot, utan det finns även ett kukknä. och just det kukknät sitter på min kropp. är det inte förjävligt så säg? jag känner nu såhär i efterhand att många svordommar har kommit ut i detta inlägg. men dte skiter man väl i

imorgon hoppas jag på sol och värme. sen ska jag och min mamma åka till vetrinären med min älskade älskade Wilma. nu ska knölen/bölden på örat bort!
nu säger vi godnatt och fortsätter att njuta av roast på berns.

jag skulle vilja vara ditt nummer ett.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar