2010-04-12

godmorgon! visst är det underbart när man vaknar och ser ut på en klarblå himmel? Hoppas det håller i sig. HEEELA VECKAN!
Idag ska jag köra min lilla mormor till sjukhuset och senare ska mamma och jag åka för att para Elsa, äntligen blir det lite nya valpar i Åkra. Så en resa till Eskelstuna står på dagens planering. Kanske inte precis vad jag önskade mig idag, men! Så kan de va.

love, you got a feeling that you cannot hide.

saken är ju den att det är lätt att falla tillbaka till saker som man redan känner till. som när man ska välja prao-plats när man går i skolan. man väljer gärna ett tryggt ställe där man känner någon, speciellt och gärna med någon av sina föräldrar. eller när man ska beställa mat. man tar gärna något man redan ätit tidigare. jag är verkligen en sån person som lever i det jag känner som tryggt. varför blir man sån egentligen? varför blir andra tvärtom? hur kan det vara så?

det är inte mycket man förstår.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar