2010-05-21


vaknade på bästa sätt, ett sms. en bra dag om man bortser från vissa stunder. turen är att de finns så många fina människor att lägga sin kärlek på. hällre än dom som utnyttjar den. 3 år åt skogen. men nu skålar vi för att vara ung och lycklig. världen ligger ju här framför fötterna och väntar. fyfan. inget mer snack om det nu. aldrig mer, man får bara acceptera.

mycket trubbel med en DAMMSUGARE, en långpromenad och en sväng till sjön bestod förmiddan av. underbara hundar och underbart väder. men jag lär erkänna att dagens promenad var inte något jag ville. men det var vad vi(läs jag) behövde.

kvällern bjöd på en bortamatch, årsunda-järbo. och en viss årsundason bör skämmas över denna övergång. jonas, du kunna väll hållt igen och slutat vid 2 mål i vilket fall. men den gamla vanliga förbannelsen ligger på årsundas axlar - vi kan inte göra mål. trots många duktiga försök och chanser. nope. men men sånt är livet. därefter slängdes jag av i sjövik för en kväll med paret öberg/sparring. tack för mackorna! och för filmmyset hanna :) tur har jag som har dig att prata av mig all skit till.

flyg iväg. du behövs inte här
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar