2010-05-22

idag har varit en bra dag. en dag som började med att jag vaknade för att sen somna om och vakna igen. ut med hundar och lägga mig på sängen för att fatta att jag faktiskt var vaken. sen drog jag på mig mina skor, slängde i en tvättmaskin och gav mig ut på promenad med Wilma & Bodil. till ängarna och vända. sen åkte pappsen och köpte mat, lagade och så åt vi. sen kom mamma hem och efter en stund komma Hanna & doris. ytterligare en promenad blev det med Hanna, doris, stella och annie. även en sväng ner till sjön. Stella vart överlycklig! Hoppade från bryggan och simmade som en tok.

sen har jag planterat blommor med mamma nu på kvällern. och fixat med de nya utemöblerna. sen blev det så ska det låta och film tittande. japp, min dag i några få rader.

underbart.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar