2010-05-05


JAG SER PÅ DIG OCH JAG SER ATT DU ÄR HÄR FÖR ATT STANNA. DU ÄR MIN VÄN I LIVET

godkväll käre vänner (och ovänner?). ja för inte vet jag väl vilka som läser min blogg. inte för att jag har så många o-vännor. men man vet ju faktiskt aldrig. som sagt, jag vet knappt vilka som läser. jag babblar nog mest för mig själv.


jag skulle kunna säga att dagen har varit problemfri, utan en enda tår, utan ett enda problem. men jag skulle ljuga. för det första så satt jag här och grät åt veckans utbud av Gray's. även så håller jag på att bli smått galen på både wilmas kissande, liksom min besatthet.

besöket hos vetrinären gick bra, vätskan togs ur örat och ett kissprov visade inga problem. MEN VARFÖR KISSAR HON DÅ PÅ SIG? jag hoppas och ber till högre makter att det slutar upp snart. jäkla krångel hela tiden. krångel som lägger sig som tyngder över axlarna och trycker en ner mot marken. under marken. förbaskat!


grattis älskade farfar!
idag fyller min farfar år och vi var ner till farmor & farfar på kalas. pappa jobbar så de blev bara mamma, syrran och jag själv. plus janne's och mat's + deras familjer. lotter, blommor och chocklad. lite tråkiga presenter men men. farfar vann i vilket fall, tre gånger! en vinst per present. inte illa! kanske inte så mycket pengar , men alltid något.en hel del skratt blev det och full fart när vi stormade in. så jag tror både farfar och farmor sover gott ikväll. älskade älskade ni.

japp. nu är det kväller igen och här ligger jag, med miljontals tankar som springer runt, runt i mitt huvud. som sagt , jag tänker alldeles för mycket. på strunt.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar