2010-05-31



Jo jag kan faktiskt plantera blommor. Helt omöjligt är inte jag inte. Fy för myggen. Dom äter på mig. Men de skiter man väl i. Idag har jag varit mormors personliga chafför och medhjälpare. Apoteket och en vända till Jysk, sen bjöd hon på sina underbart goda pannkakor och morfar bjöd på sitt vanliga busiga jag där hemma. Ett nummer ifrån en miljon och sen kom mamma promenerandes med Iron, vi tog mormors bil hem och sen har inte så mycket hänt. Legat på gräset en stund, invigde min nya bekinie och läste gårdagens tidning.

Jag känner på mig att denna sommar ska bli en bra en, det kom jag och Jennie överrens om tidigare idag. Apropå den ljuva kvinnan så är det ju ett faktum att just hon kommer tillbaka till kära viken på måndag - som jag har längtat!


Finns de nå bättre än dedär pirret i magen?
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar